The purpose of the Regulatory Cost Calculator is to provide federal departments and agencies with a standardized tool to conduct the analysis required for the One-for-One Rule and the Small Business Lens (SBL). For the One-for-One Rule, the calculator is to be used to quantify and monetize increases or decreases in administrative costs. For the Small Business Lens, the role of the calculator is to help quantify and monetize both compliance and administrative costs associated with the initial and flexible options assessed for the regulatory flexibility analysis.
+
The purpose of the Regulatory Cost Calculator is to provide federal departments and agencies with a standardized tool to conduct the analysis required for the one-for-one rule and the small business lens (SBL). For the one-for-one rule, the calculator is to be used to quantify and monetize increases or decreases in administrative costs. For the SBL, the role of the calculator is to help quantify and monetize both compliance and administrative costs associated in a manner consistent cost-benefit analysis.
________________________________________________
________________________________________________
−
Le calculateur des coûts de la réglementation est un outil normalisé que les ministères et organismes fédéraux utiliseront pour faire les analyses nécessaires aux fins de la règle dite du « un pour un » et de la lentille des petites entreprises. Pour la règle du « un pour un », le Calculateur est utilisé pour quantifier et exprimer en valeur monétaire les augmentations ou les diminutions des coûts du fardeau administratif. Pour la lentille des petites entreprises, il est utilisé pour aider à quantifier et à exprimer en valeur monétaire les coûts de conformité et les coûts administratifs associés à l’option initiale et aux options flexibles qui sont évaluées aux fins de l’analyse de la flexibilité de la réglementation.
+
Le calculateur des coûts de la réglementation est un outil normalisé que les ministères et organismes fédéraux utiliseront pour faire les analyses nécessaires aux fins de la règle dite du « un pour un » et de la lentille des petites entreprises. Pour la règle du « un pour un », le Calculateur est utilisé pour quantifier et exprimer en valeur monétaire les augmentations ou les diminutions des coûts du fardeau administratif. Pour la lentille des petites entreprises, il est utilisé pour aider à quantifier et à exprimer en valeur monétaire les coûts de conformité et les coûts administratifs d'une manière conforme à l'analyse coûts-avantages.